فلش بک هوابرش

دسته بندی : لوازم هوابرش

فلش بک در دو زمینه هواجوش و هوابرش مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در راستای ایمنی نصب می گردد. کاربرد محصول فوق همانند شیر یک طرفه می باشد که از برگشت آتش به کپسول های در حال استفاده ، جلوگیری می کند. در صورتی که از محصول فوق استفاده نگردد شاهد انفجار مخازن در صورت برگشت شعله خواهیم بود.

فلش بک هوابرش

بروی فلش بک هوابرش علامت خواهد داشت که نحوه نصب را تشریح کرده است. تمامی محصولات ایرانی و خارجی از یک ساختار مشابه استفاده می کنند. تفاوتی که در آنان مشاهده میشود ، میزان کیفیت خواهد بود.

فلاش بک در سه نوع وجود دارد :

  • پشت دسته
  • بین شیلنگی
  • مانومتری

بیشترین مصرف در نوع بین شیلنگی است. که محبوبیت بسیاری به دلیل استفاده آسان و عدم نیاز به تحمل وزن آن را به دنبال دارد.

فلاشبک پشت دسته

فلش بک پشت دسته

این مدل از فلش بک که یک سمت آن شیلنگ خور به عنوان ورودی ، و سمت دیگر که مهره خور بوده به سرپیک برشکاری یا جوش شما نصب خواهد شد. این نوع مزایا و معایبی را دارد.

این محصول خوب ولی به دلیل اینکه به روی دسته نصب می شود ، موجب اضافه وزن و تحمل آن در زمان کار را به دنبال خواهیم داشت.

فلشبک بین شیلنگی

این محصول که محبوبیت بالایی دارد را می توان بین شلنگ خود نصب کنید. اینگونه که از قسمت دلخواهی شلنگ را بشکافید تا به دو قسمت تقسیم شود. سپس دو سر آن را به فلشبک بین شلنگی نصب نمایید.

به ورودی و خروجی علامت گذاری بروی فلش دقت نمایید.

این محصول به دلیل اینکه وزنی را نیاز به تحمل در طول زمان کار نیستید ، بسیار مفید است. ولی از سوی دیگر موجب پاره شدن شیلنگ شما خواهد شد که بسیار مفید می تواند باشد.

فلاش بک دوسر شیلنگ یلدیز

از محصولات فلش بک به صورت تک در شیلنگ هایی همچون شیلنگ تک گاز و در نوع دوقلو به صورت همزمان در دو سایز شلنگ استفاده نمایید.

فلاش بک مانومتری

فلاش بک که به روی مانومتر نصب می شود ، به دلیل اینکه در نقطه آخر بوده و حساسیت وجود دارد از محبوبیت کمتری برخوردار شده است. محصول فوق بروی مانومتر شما نصب خواهد شد.

همانند نوع پشت دسته از یک سمت مهره خور ، با این تفاوت که قسمت مهره خود ورودی محسوب میشود.

برخی از برندهای فلش بک :

  • توان جم ایرانی
  • گلور سوئیس
  • محصولات چینی
  • کاسولد ترک

برخی از محصولات با ابعاد کوچک و ساده در ایمنی کار شما بسیار تاثیر می گذارند. علاوه بر محصول فوق ، داشتن یک تبدیل گاز فندکی به تورچ خیلی مفید و کاربردیست.

1401/5/24

قیمت فلش بک جوشکاری

فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان فروشنده حضوری و آنلاین با نازلترین قیمت فلش بک جوشکاری به صورت مستقیم برای مشتریان گرامی عرضه می نمایند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین رایگان ما تماس برقرار کنید.

فلش بک

فلش بک به فرآیند بازگشت سریع و مداوم شعله به داخل مشعل گفته می شود. این فرایند بسیار سریع اتفاق می افتد. موقعیت پیش آمده بسیار خطرناک است، مخصوصا اگر شعله به درون شیلنگ گاز برسد. در نتیجه شیلنگ گاز منفجر می شود. در بدترین شرایط شعله به مسیر خود و رگلاتور و سیلندر ادامه می دهد.

قیمت فلش بک

فلش بک در بسیاری از گازهای سوختی صنعتی مانند استیلن، هیدروژن ، متان ، پروپان ، پروپیلن و بوتان همچنین اکسیژن و هوای فشرده استفاده می شود. و بازدارنده های این نوع محصول باید قبل از استفاده به منظور اطمینان از صحت کارکرد بررسی شوند. این بررسی باید توسط یک فرد با مهارت انجام شود. و همچنین قیمت فلش بک نسبت به رقیبان خود از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.