نازل برشکاری گلور

دسته بندی : لوازم هوابرش

از نازل برشکاری گلور جهت برشکاری هوا گاز و اکسی استیلن می باشد. و دارای دامنه گسترده ای است. این نوع نازل های برش تا ضخامت 300 میلی متر برش می دهند. همچنین با دقت بسیار بالا درصد ماشینکاری عملیات برش را انجام می دهد.

در این صفحه می خوانید:

نازل برشکاری گلور

نازلهای گلور یکی از با کیفیت ترین محصولات برند گلور می باشد، که برای انواع سرپیک ها تهیه و تولید شده است. و جنس آنها از ترکیب آلیاژ مس و برنج تولید می گردد. که شعله مخلوط گاز و اکسیژن از آن خارج می شود و فلز قطعه کار را تا ذوب شدن پیش می برد، علاوه بر گاز مخلوط، یک مسیر برای عبور اکسیژن پر فشار که سرباره حاصل از ذوب شدن فلز را از محفظه برشکاری خارج می کند نیز در وسط نازل وجود دارد.

برای انواع دسته های برشکاری، برش های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بکار می برند. این محصول در دو مدل مخصوص سرپیک دو تیکه و یک تیکه می باشند.

در مدل های دو تیکه در پک جعبه ای پلاستیکی دارای 3 نازل و یک کلاهک می باشد و در مدل یک تیکه آن هر نازل داخل یک کارتون بصورت تکی است.

این نوع محصول جهت جوشکاری در سایزهای 1 ، 2 ، 3 و 4 برای کاربران گرامی عرضه می گردد. و هر کدام از این سایزها دارای طول و سوراخ های متفاوتی می باشند. و با توجه به ساختار ارائه شده از سوی شرکت، امکان تعویض آسان هر یک کی باشد.

نازل برشکاری گلور

قیمت نازل برش

کاربران گرامی می توانند نازل های برشکاری را از فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان خریداری نمایند. برای کسب اطلاعات از محصول و قیمت نازل برش می توانید با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر ما همچون پالت کپسول 16 تایی و محصولات هوا برش آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی وبسایت کلیک نمایید.

  • بهترین برندهای ملی و جهانی
  • ارسال درب منزل و محل کار شما (پست پیشتاز، پیک، باربری)
  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • با کیفیت ترین محصول
  • دسترسی همیشگی و سریع