سرپیک جوش 4 سره گلور چینی

دسته بندی :

800,000 تومان

سرپیک جوش 4 سره گلور چینی

  • دارای بسته بندی
  • قیمت وکیفیت مناسب
  • مخضصوص جوشکاری هوا و گاز
  • دارای شیر تنظیم فشار
  • قابلیت تعویض آسان سری
  • ساخت کشور چین

توضیحات

سرپیک جوش 4 سره گلور چینی

سرپیک جوش 4 سره گلور چینی ابزاری است که با استفاده از یک شعله، به قطعه جوش حرارت میدهد تا فلز قرمز رنگ شود و زمانی که فلز به دمای مورد نظر رسید،اکسیژن از دهانه ی سرپیک با فشردن یک کلید دستی به فلزات حرارت دیده میرسد و در این هنگام یک واکنش شیمیایی بین فلزات حرارت دیده و اکسیژن برقرار شده در نتیجه فلز اکسید می گردد و فرایند جوش رخ میدهد.

قطعات تشکیل دهنده :

  1. دسته سرپیک
  2. لوله برنجی
  3. نازل مسی
  4. شیرهای آبی و قرمز تنظیم فشار

دسته جوشکاری سرپیک گلور چین وسیله ای برای نگهداری مشعل در هنگام کار است که دو مسیر برای عبور , بدون شک هر سرپیکی که کار جوش را انجام می دهد نیازمند یک نازل جوشکاری است که این نازل ها معمولا در سایزهای مختلف تهیه و تولید می شود .

اندازه نازل و ضخامت جوش

  1. تیپ: 1، ضخامت جوش(mm):0.5-1
  2. تیپ: 2، ضخامت جوش(mm):1-2
  3. تیپ: 3، ضخامت جوش(mm):2-4
  4. تیپ: 4، ضخامت جوش(mm):4-6

که اندازه نازل ها در نتیجه نهایی جوش کاری نقش بسیار مهمی دارد و باید به آن توجه کافی داشته باشید تا در انتها جوشکاری شما علاوه بر کیفیت بالا، زیبایی خاصی هم داشته باشد

ضمنا:»

این فروشگاه دارای سبد بسیار کاملی از محصولات هوا برش , لوازم جوشکاری و برشکاری است .

امروزه فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان یکی از بزرگترین وبا تعهد ترین شرکت برای ارائه انواع محصولات در صنعت جوشکاری و برشکاری به شمار می رود.

فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان فروشنده انواع محصولات و تجهیزات و لوازم هوا برش در ایران می باشد.

می توانید جهت مشاوره و خرید محصولات و تجهیزات از قبیل : لوازم هوا برش , کپسول ، نازل جوشکاری و … و با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نکته :

توجه داشته باشد که در این مجموعه صنعتی تعمیرات کلیه لوازم و تورچ های جوشکاری و برشکاری اعم از سرپیک , کپسول و مانومتر انجام میپزیردبا ما تماس بگیرید.