انبر کورکن لوله مسی

دسته بندی : سایر لوازم

انبر کورکن لوله مسی یک ابزار تخصصی و البته حرفه ای است که از آن برای کور کردن یا همان مسدود نمودن لوله های مسی مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار از آلیاژهای با کیفیت تولید می گردد. و برای لوله های مسی بین 1/8 اینچ تا 3/8 اینچ کاربرد دارد.

عمده ترین کاربرد لوله های مسی در نصب و راه اندازی کولرهای گازی می باشد و گاهی لازم است برای انجام برخی از امورات مسیر لوله ها مسدود شوند و برای اینکه آسیبی به لوله ها وارد نشود و بتوان عملیات مورد نظر را با کیفیت بالایی انجام داد، باید از کورکن لوله مسی استفاده نمود که یکی از بهترین آنها انبر کورکن لوله مسی می باشد. در همین راستا هم فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشد.

انبر کورکن لوله مسی

از لحاظ شکلی انبر کورکن شبیه به انبر قفلی های معمولی است و تفاوت آن در لبه های این ابزار است که بر خلاف انبر قفلی های معمولی تیز و برنده نیست و به همین دلیل می تواند به بهترین شکل لوله های مسی را مسدود کند. این انبر قفلی کورکن با مدل عددی 201 در بازار شناخته می شوند و همانطور که ذکر شد برای لوله های مسی بین 1/8 اینچ تا 3/8 اینچ کاربرد دارد. ابعاد این ابزار 19×6 سانتیمتر است و وزن آن به حدود 600 گرم می رسد. به همین دلیل کارکردن با آن بسیار راحت است.

کورکن های لوله مسی دارای اندازه های گوناگونی است و در برابر عوامل خارجی بسیار مقاوم و مستحکم هستند و طول عمر بالایی دارد. همچنین کورکن ها دارای فک دو طرف گرد می باشد و کارکرد آن به صورت دستی است و مخاطبان بسیاری را به خود اختصاص می دهد. جنس بدنه انواع کورکن لوله مسی از آلیاژ تولید می گردد و بسیار بادوام و با کیفیت می باشد.

• انبرقفلی کورکن ابزاری برای کور کردن انواع لوله های مسی و آلومینیومی و انسداد دادن لوله ها می باشد.
• کورکن لوله ساخته شده از جنس فولاد فورج می باشد.
•مخصوص کورکردن لوله های نرم می باشد.

انبر کورکن لوله

انبرقفلی چیست؟

انبر قفلی نوعی انبر است که می‌ توان فاصله بین دو فک آن را توسط پیچی که در انتهای دسته قرار دارد، تنظیم نمود و سپس آن را قفل کرد. این انبرها دارای دو فک می باشند که یکی ثابت و دیگری قابل تنظیم است. همچنین دو دسته دارند که دسته‌ ها نیز یکی ثابت و دیگری متحرک است. کلیه قطعات و اتصالات آن از فولاد تولید گردیده است. و کاملاً صیقلی بوده و عاری از هرگونه لبه‌ های خشن و تیز هستند. کاربرد اصلی آن برای ثابت نگه‌ داشتن و گرفتن مهره و سرپیچ به‌ عنوان آچار، ثابت نگه‌ داشتن لوله به‌ عنوان آچار لوله گیر و یا نگه‌ داشتن اشیا مانند انبردست و یا فشردن دو قطعه به یکدیگر مانند گیره است.

این ابزار باقابلیتی که دارد به‌خوبی در محل ثابت‌شده و این امکان را به شما می‌دهد که به‌راحتی کارهای فنی خود را انجام دهید. در هنگام کار با انبر قفلی دقت کنید تا فشار وارده زیاد نشود چون ممکن است باعث ایجاد خسارت شود. انبر قفلی برای اولین بار با نام (Vise- grips) توسط ویلیام پترسون در آمریکا اختراع شد.

خرید انبر کورکن لوله مسی

فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان تا حد امکان شما را با انبر کورکن مسی آشنا نمود. برای کسب اطلاعات یا خرید آن می توانید با مشاورین ما تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر سایر لوازم آشنا شوید.