سرپیک جوشکاری زینسر اصلی آلمان

دسته بندی : سرپیک جوشکاری

توسعه صنعت ایرانیان در راستای فروش تجهیزات جوشکاری توانسته است در عرصه هواگاز محصولات اصلی را ارائه بدهد. سرپیک جوشکاری زینسر اصلی آلمان که از محبوبترین دسته های جوش در بین کالاهای اصل به شمار خواهد آمد. این محصول با توجه به جایگاه خوب از نوع تقلبی در بازار نیز بی بهره نبوده است. تاکید بر اصلی بودن بسیار حائز اهمیت می باشد.

سرپیک جوشکاری زینسر اصلی آلمان

Zinser یک شرکت تولیدی در ابزار صنعتی می باشد. توانسته است سری های هواگاز خود را به صورت دوتیکه ارائه دهد. سرپیک جوشکاری زینسر اصلی را می توانید از مجموعه توسعه صنعت ایرانیان با بسته بندی و پلمپ شرکتی تهیه نمایید. وجود پلمپ اطمینان را به مشتریان خواهد داد که از محصول اصلی برخوردار خواهند شد.

همواره مقایسه راهی عالی برای تشخیص این موضوع خواهد بود که ما برای شما قرار داده ایم. محصولات اصلی و تقلبی در وبسایت برای مشتریان انلاین و وجود محصول در فروشگاه برای مشتریان حضوری می تواند انتخاب را آسان نماید.

و اما مسئله قیمت که میدانیم در کنار کیفیت برای شما بسیار اهمیت خواهد داشت. حالا که به دنبال محصول با کیفیت هستید که به محصول سرپیک جوش زینسر اصلی سر زده اید ، بهتر است به صفحه قیمت سرپیک جوشکاری گلور نیز مراجعه کنید تا انتخاب با شکوه خود را تحسین نمایید.

  • نوع : جوشکاری
  • مدل : دوتیکه
  • تعداد سری : 4 عدد
  • برند : زینسر
  • ساخت : آلمان
  • محصول با ضمانت اصل بودن تحویل داده خواهد شد.
سرپیک جوشکاری زینسر اصلی آلمان

محصولات سرپیک با توجه به نوع کاربرد متفاوت می باشند ، محصول فوق با هواگاز فعالیت می نمایند در حالی که محصولات دیگری همچون تورچ شیردار با گازهایی دیگر فعالیت می نمایند و از سیستم متفاوتی برخوردار هستند.

1401/06/05

قیمت سرپیک جوشکاری زینسر

با توجه به نوسانات داخلی بازار و افزایش قیمت ارز، امکان قیمت دهی تنها به صورت تماس تلفنی امکان پذیر می باشد. از این جهت برای استعلام قیمت سرپیک جوشکاری زینسر با ما تماس حاصل فرمایید. همچنین برای خرید محصولات دیگری می توانیدبا مشاورین رایگان توسعه صنعت ما تماس برقرار کنید.

سرپیک جوشکاری زینسر

این محصول از جنس برنج تولید می گردد. به کمک این ابزار و اتصال آن به سیستم برش هوا گاز می توانید برش هایی از قطر 1 تا 100 میلی متر را انجام دهید. سرپیک جوشکاری زینسر دارای دو شیر جهت کنترل فشار هوا و گاز ورودی است. دسته ی برش برنجی را به همراه چهار نازل برای کار در شرایط مختلف و ابزارهای مورد نیاز برای استفاده از محصول مجهز کرده است. وسایل و لوازم مورد نیاز برای انجام برش گاز باید از کیفیت و دقت بالایی تولید شده باشد تا کاربر هنگام کار دچار مشکلی نشود.

سری جوش زینسر

سری جوش زینسر همانطور که از برندش پیداست از یک برند آلمانی می باشد. که از کشور آلمان وارد کشورمان می شود. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. و توانسته است در بین مشتریان و هم رقیبان خود جایگاه خوبی را اختصاص دهد.

وزن مناسب، اندازه، کیفیت، قیمت نسبت به برندهای دیگر، کاربرد از ویژگی های این زینسر اصلی می باشد. سرپیک جوشکاری یکی از ابزارهای پر اهمیت برشکاری می باشد که با هوا گاز کار می کنند. که با مخلوط گاز اکسیژن و گاز پروپان می توان اقدام به جوشکاری و برشکاری نمود.