میکروسوئیچ کلنگی آرگون

دسته بندی : لوازم آرگون

میکروسوئیچ کلنگی آرگون یکی از محصولات با کیفیت تورچ تیگ می باشد که برای جوشکاری با گاز محافظ آرگون کاربرد دارد. این سوئیچ برای تورچ های آرگون قابل استفاده می باشد. و توسط فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان بفروش می رسد.

میکروسوئیچ کلنگی آرگون

میکروسوئیچ بر روی دسته تورچ آرگون بسته می شود و برای قطع و وصل جریان گاز و برق کاربرد دارد. و همچنین در تورچ های آب خنک و هوا خنک در هر دو حالت استفاده می گردد. انواع تورچ های آرگون به منظور اتصال دستی و یا اتصال نقطه های به قطع و وصل به صورت دستی نیازمند هستند.

میکروسوئیچ یکی از قطعات مشکی رنگ است. همانطور که گفتیم همانند یک دکمه جهت قطع و وصل کردن گاز و برق مورد استفاده قرار می گیرد. جنس قطعه از نوع پلاستیکی می باشد که در صورت شکستگی یا خرابی باید تعویض گردد و همچنین دارای قیمت مناسب می باشد.

  • نوع خنک کاری: تورچ های تیگ آب خنک و هوا خنک
  • نوع گردنه: سازگار با انواع گردنه آرگون
میکروسوئیچ کلنگی آرگون

قیمت میکروسوئیچ کلنگی آرگون

فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان با قیمت مناسب با توجه به نوسانات شدید می توانید بهترین خرید را با نازلترین قیمت میکروسوئیچ کلنگی آرگون خود را خریداری کنید. بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

همچنین فروشگاه محصولات دیگری را در اختیار کاربران گرامی می گذارد ما در اینجا محصول کلت تورچ آرگون را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی وبسایت کلیک کنید.