گردنه WP18F تورچ آرگون

دسته بندی : تورچ آرگون

گردنه WP18F تورچ آرگون یکی از محصولات با کیفیت تورچ تیگ بشمار می آید که برای جوشکاری با گاز محافظ آرگون کاربرد دارد. این محصول برای تورچ های آبخنک مورد استفاده قرار می گیرد. این گردنه برای استفاده تا 300 آمپر مورد استفاده می شود. این قطعه را می توان از فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان خریداری نمود.

در این صفحه می خوانید:

گردنه WP18F تورچ آرگون

این گردنه به دلیل خنک بودن دارای کانکشن های رفت و برگشت آب است که یکی از نشانه های اصلی گردنه آبخنک است. این محصول بدون شیر است و فلکسی نمی باشد. و رابط بین نازل و کابل شیلنگ تورچ آرگون می باشد. چون از گردنه تیگ در جوشکاری های سنگین استفاده می شود. این محصول در صنایع های مختلفی همانند صنایع هوا فضا، پالایشگاه ها، صنعت پتروشیمی، صنایع کشتی سازی و صنعت عمران کاربرد دارد.

قیمت گردنه WP18F

فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان با قیمت مناسب با توجه به نوسانات شدید می توانید بهترین خرید را با نازلترین قیمت گردنه WP18F خود را خریداری کنید. بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

همچنین فروشگاه محصولات دیگری را در اختیار کاربران گرامی می گذارد ما در اینجا محصول سرامیک سایز 8 تورچ آرگون را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی وبسایت کلیک کنید.