الکترود خشک کن 250 کیلویی

دسته بندی : آون

الکترود خشک کن 250 کیلویی با نام دیگری بنام آون هم شناخته می شود. از الکترود خشک کن می توان در شرایط جوشکاری زیر صفر نیز هم استفاده نمود. در این گونه عملیات نیاز است تا دمای الکترودها را پیش از آغاز جوشکاری به حد معینی برسانند تا قوس الکتریکی به درستی انجام گردد و همچنین کیفیت جوش ارتقا یابد.

الکترود خشک کن یا همان گرمکن الکترود جوشکاری جهت پیشگرم کردن الکترود جوشکاری مخصوصا از دسته الکترودهای قلیایی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بهتر عمل کرد این محصول جلوگیری از ورود هیدروژن به حوضچه مذاب می باشد.

الکترود خشک کن 250 کیلویی

این نوع الکترود همان طور که از نامش پیداست ظرفیت پخت آن 250 کیلوگرم است. و میزان درجه حرارت این دستگاه 400 درجه می باشد .. برق ورودی دستگاه 220 ولت و گرمایش این گرمکن الکترود با المنت می باشد و داخل دستگاه دارای چهار طبقه بوده و درب این دستگاه به صورت کمدی می باشد. همچنین فضای داخل آن دارای کشو از جنس استنلس استیل ضد زنگ است. و جداره دستگاه مجهز به عایق از نوع پشم شیشه می باشد که باعث کاهش تلفات حرارتی و بالا رفتن دمای بدنه می گردد. دستگاه مجهز به مدار الکترونیکی محافظ است، که از برق گرفتگی ناشی از اتصال کوتاه در ترموستات یا المنت جلوگیری می نماید.

الکترود خشک کن

عملکرد آون 250 کیلویی

الکترود خشک کن 250 کیلویی به وسیله برق کار می کند و ترموستات هم دارند. اول اینکه الکترودها را به ترتیب در آن چیده شود و بر اساس دستورالعملی که توسط شرکت تولید کننده صادر می گردد، و می توان مورد استفاده قرار داد. و میزان دما و گرما دهی را تنظیم کنیم و سپس در کوره را ببندید تا الکترودها به میزان لازم رطوبت از دست بدهد و خشک شود.

ویژگی های آون خشک کن 250 کیلویی

  • کیفیت ساخت بالا
  • تعداد طبقات: 4
  • ابعاد داخلی: 80 * 46 * 50
  • ابعاد خارجی: 120 * 57 * 65
  • مجهز به مدار الکتریکی
  • 400 درجه حرارت برای انجام عملیات
  • ظرفیت: 250 کیلوگرم
  • با قابلیت کاهش اتلاف حرارت
  • مقاوم در برابر برق گرفتگی ناشی از اتصال کوتاه یا المنت
الکترود خشک کن 250 کیلویی

فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان تا حد امکان شما را با این محصول آشنا کرد. برای کسب یا خرید از این محصول می توانید با مجموعه ما تماس برقرار فرمایید. توسعه صنعت ایرانیان در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشند. همچنین می توانید با محصولات آون که در سایزهای دیگر بفروش می رسند آشنا شوید.

الکترود خشک کن علاوه بر سایز 250 کیلویی داری چه سایزهایی می باشد؟

دارای سایز 10، 25، 40، 70، 100 و 350 کیلویی می باشد.

قیمت الکترود 250 کیلویی چند است؟

با توجه به نوسانات به روز بازار برای استعلام قیمت محصول با پشتیبانی فروشگاه تماس برقرار نمایید.