الکترود خشک کن 350 کیلویی

دسته بندی : آون

جوش و برش نریمان در راستای فروش آون ها جهت خشک سازی الکترود اقدام به فروش الکترود خشک کن 350 کیلویی می نماید. این محصول از سایز بزرگی جهت قرار گیری میزان بیشتری الکترود و خشک سازی با سرعت بیشتر به دلیل توانایی بالاتر را برای شما ایجاد می نماید. در پروژه های بزرگ جهت آماده سازی الکترود نیاز است که اقدام به قرار گیری الکترود ها درون آون جهت فعالیت جوشکاری می باشد.

الکترود خشک کن 350 کیلویی

برخی از الکترود قبل از جوشکاری با توجه به دستورالعمل های ارائه شده از سوی سازنده الکترود ، نیاز به خشک سازی می باشد. این موضوع موجب می گردد که کیفیت جوشکاری افزایش یابد.

ما در زمینه فروش الکترود خشک کن سایز های کوچک 10 کیلویی به بالا را عرضه می نماییم. این عامل موجب گردیده که از کارگاه های کوچک تا پروژه های بزرگ ، محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

کاربرد محصول فوق به راحتی قابل انجام است. با توجه به المنت های تعبیه گردیده در محصول ، ایجاد گرما می گردد.

آون دارای یک درب است که از آن قسمت قادر به قرار دادن الکترود ها درون آن و شروع فعالیت انجام می شود. در نظر بگیرید که هر الکترود را بر اساس دستورالعمل های برند تولید کننده در الکترود خشک کن استفاده نمایید.

به عنوان نمونه برخی از الکترود ها به ارائه خشک سازی در دمای 400 درجه به مدت 30 دقیقه پیشنهاد می نمایند.

قیمت خرید آون 350 کیلویی

آون 350 کیلویی

مجموعه جوش و برش نریمان ، همواره اقدام به ارائه قیمت های تولیدی به مشتریان می باشد. با توجه به تغییرات و شرایط دیگر ، وبسایت ما به صورت بدون واسطه محصول را به دست مصرف کننده می رساند. از این رو قیمت مناسبی عرضه می گردد.

شما قادرید با کارشناسان ما در ارتباط و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان در خصوص انتخاب محصول صحیح، قیمت را دریافت نمایید.

تمامی محصولات مجموعه توسط باربری و در صورت وزن کم با تیپاکس به سراسر کشور ارسال می گردد. محصولاتی همچون آون 350 کیلویی به دلیل وزن و حجم بالا ، توسط باربری ارسال می شود.