سرپیک برش زینسر اصلی آلمان

دسته بندی : سرپیک برشکاری

زینسر یکی از شرکت های آلمانی است که توانسته در زمینه جوش و برش با هواگاز دسته های با کیفیت و درجه یکی را عرضه نماید. سرپیک برش زینسر اصلی آلمان را می توانید در مجموعه توسعه صنعت ایرانیان به شرط اصلی بودن و همچنین با پلمپ و بسته بندی شرکتی خریداری نمایید.

سرپیک برش زینسر اصلی آلمان

دلیل بر تاکید اصلی بودن بر این موضوع است که نمونه های تقلبی این محصول در چند مورد وارد بازار شده است و جایگذین اصلی ممکن است شما خریداری کنید. سرپیک برش زینسر آلمان با نمونه های تقلبی از نظر ظاهری باید اندکی دقت شود و در صورتی که قبلا محصول را ندیده باشید نیاز به تحقیق اولیه خواهید داشت.

از این سو خرید از یک مجموعه که دارای قدمت فراوان و همچنین وجود محصولات اصلی و چینی می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. ما علاوه بر محصول فوق ، سایر محصولات zinser را در نوع های اصلی و چینی موجود داریم تا مشتری بتواند با مقایسه از خرید خود مطمئن شود. از دیگر محصولات این برند می توان به سرپیک جوشکاری زینسر اشاره نموده که به صورت اصلی و تقلبی ارائه خواهد شد.

سرپیک برش زینسر اصلی آلمان

دسته های تولید شده در برند zinser از یک مدل هستند و سبک قرار گرفتن شیرهای تنظیم را در تمامی موارد به همین صورت خواهید دید.

محصول فوق علاوه بر سرپیک دارای تعداد متعلقات است که شما را در انجام برشکاری کمک شایانی خواهد کرد.

  • دسته برش
  • سری کامل جلوی برش
  • پرگار
  • خط کش
  • آچار
  • 3 عدد نازل

سرپیک برش zinser آلمان به صورت کلاجدار ارائه میشود. این محصول علاوه بر دو شیر اصلی تنظیم گاز و هوا دارای یک شیر تنظیم در قسمت جلویی و کلاج جهت افزایش میزان اکسیژن می باشد.

هر شخصی با نوع اصلی این محصول فعالیت نماید ، از کار کردن با سایر محصولات خودداری خواهد کرد.

1400/05/13

قیمت سری برش زینسر المان

هر محصولی با توجه به میزان کیفیت و کشور سازنده دارای قیمت می باشد. که محصول فوق از زینسر را مشاهده می کنید. قیمت سری برش زینسر المان قیمت بالاتری نسبت به نوع های چینی خود در بازار دارد. در واقع این محصول را می توان با نمونه های اصلی همچون سرپیک برش هریس مقایسه نمود که دارای کیفیت های بالا می باشند.

هر محصول معرفی شده در وبسایت توسعه صنعت ایرانیان در راستای همکاری با شرکت های معتبر کشور انجام خواهد گردید. ما همواره با این هدف توانسته ایم قیمت مناسب را برای مشتریان مهیا سازیم.

در این راستا خرید محصولات Zinser در نوع اصلی و چینی را می توانید با قیمت بدون واسطه از ما خرید کنید. قیمت سری برش زینسر آلمانی توسط واردکننده قیمت گذاری خواهد شد که خرید سهم موجب ایجاد تخفیف خواهد شد. این میزان سهم را می توان از شرکت جویا شد.

مجموعه توسعه صنعت ایرانیان در این سهم از تمام محصولات استقبال می نماید و قادر اسست مجموعه خود را با سبد خرید تکمیلی در اختیار شما مشتری عزیز قرار بدهد.

قیمت سرپیک هوا برش زینسر تاکید بسیاری در این نوشته به اصل بودن آن نمودیم که امیدواریم در زمان خرید دقت بسیاری داشته باشید.

در مجموعه ما می توانید تمای نوع های هر محصول را در کنار یکدیگر مشاهده نمایید تا از تفاوت آنان مطلع گردید.

از جمله قطعات مصرفی این محصول می توان به سوزن های آن اشاره نمود. که این محصول سوزن برش زینسر در وبسایت معرفی می گردد و به فروش میرسد.

1401/06/09

قیمت سرپیک هوا برش زینسر دست دوم

توسعه صنعت ایرانیان تعمیر کننده انواع لوازم جوش و برش با قیمت مناسب می باشد. همچنین علاوه بر سرپیک هوا برش نو، سرپیک هوا برش دست دوم در حد نو هم برای کاربران گرامی در اختیار آنها می گذاریم. برای کسب اطلاعات از این محصول و قیمت سرپیک هوا برش زینسر دست دوم می توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

سرپیک ها یکی از بهترین نوع سرپیک برش آلمان در بازار می باشد. این مدل بنام سرپیک برش دو تیکه هم شناخته می شود. و از آن در برشکاری بسیار سنگین به علت جنس بسیار عالی و قابلیت جداسازی لوازم آن در هنگام بروز مشکل استفاده می شود.

سرپیک برش زینسر آلمان

از سرپیک برش زینسر آلمان برای برش مواد به کار می برند. ابتدا فلز به وسیله شعله حرارت دهید تا اینکه به رنگ قرمز روشن در آید. و وقتی قطعه به این دما رسید اکسیژن به قطعات حرارت دیده با فشار دادن اهرم در سرپیک برش دمیده می گردد.

سرپیک برش فلزات را تنها حرارت می دهد تا فرایند برش شروع شود و حرارت بیشتر از این مقدار از فلز در حال اشتعال تأمین گردد.

قیمت سری هوا برش

فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان دارای سابقه طولانی در عرصه انواع محصولات همانند مانومتر، رگلاتور، گازهای صنعتی و تخصصی و محصولات دیگر می باشد. این فروشگاه همچنین توزیع کننده انواع ابزارآلات صنعتی نظیر سرپیک ها جوشکاری و برشکاری می باشد. این مجموعه هر ساله کسب و کار خود را در جهات مختلف توسعه می دهد.

ما در این صفحه شما را با یکی از محصولات بنام سرپیک هوا برش آشنا کردیم. که برای اطلاعات بیشتر از محصول و حتی اطلاع از قیمت سری هوا برش می توانید با ما تماس برقرار کنید.