شیر کپسول چینی

دسته بندی : لوازم هوابرش

شیر کپسول چینی ابزار بسته شدن یا باز کردن در کپسول های گاز است. این شیرها طوری طراحی و تولید می شوند که مطابق با استاندارهای مجاز تایید شوند. و با توجه به خواص گازهای مختلف، این دریچه بایستی از مواد سازگار تولید می گردد. عموما تمام کپسول هایی که وارد میشود دارای شیر چینی هستند که بعضی بروی کپسول هایی ایرانی نیز از شیر چینی نیز استفاده می کنند که دارای کیفیتی خوب و قابل قبولی در این صنعت میباشد.

شیر کپسول چینی

شیر کپسول چینی دارای دو مدل روپیچ و توپیچ هستند. و معمولا در تمامی کپسول ها از مدل شیر روپیچ مورد استفاده قرار می گیرد. به این دلیل که رگلاتور اکسیژن در تمامی برندها دارای مهره های تو رزوه می باشند.

فروش شیر کپسول اعم از کپسول فولادیف کپسول آلومینیمی استاندارد با کیفیت بالا از کمپانی نریکی چین بعنوان یکی از بهترین تولید کنندگان شیرهای فشار قوی سیلندر 300 بار دنیا و ارائه ضمانت کیفیت می باشند. و با فلکه و مغزی درجه یک و شفت لبه دار جهت خروج گاز با کیفیت بالاتر و سهولت در استفاده از گاز استفاده می شوند.

شیر کپسول اکسیژن چینی

استفاده از شیر کپسول

کپسول‌ ها محفظه‌ هایی هستند که به منظور نگهداری انواع گازها و هوا استفاده می‌ شوند. در این محفظه‌ ها معمولا گاز یا هوا فشرده و از طریق شیر تعبیه می گردد. در دهانه کپسول خارج می‌ شود. با استفاده از این شیر شما می‌ توانید فشار هوای خروجی را کنترل کرده و آن را به سمت محل مورد نظر هدایت نمایید. نکته مهم این است که شیر مورد استفاده برای انواع کپسول متفاوت بوده و بر اساس نوع گاز موجود در کپسول تعیین می‌ شود. برای کپسول‌ های مختلف بست به اینکه آزمایشگاهی یا صنعتی باشند. یا برای مصارف خانگی تولید شوند، باید از شیرهای مخصوص به خودشان مورد استفاده قرار داد.

شیرهای موجود در بازار معمولا از جنس برنج تولید می گردد و می‌ تواند برای کنترل سطح خروجی گازهای دیگر نیز استفاده نمایید. البته باید توجه داشته باشید که این شیر به طور استاندارد برای گاز اکسیژن تولید می گردد. و اگر قصد دارید از آن برای گازهای دیگر استفاده کنید باید موارد ایمنی را حتما رعایت کنید.

شیر کپسول Co2 چینی

خرید شیر کپسول

فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشند. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید. همچنین ما در این مقاله شما را با محصولات دیگر لوازم هوابرش آشنا شوید.