شیر کپسول گاز بوتان

دسته بندی : لوازم هوابرش

شیر کپسول گاز بوتان جهت نصب به روی کپسول هایی است که تمام مشتریان با آنان آشنا هستند. این محصولات با توجه به شرکت سازنده انتخاب می گردد. شیر یکی از لوازم اصلی هر کپسولی به شما میرود. وظیفه باز و بست خروجی گاز را بر عهده دارد. محصول فوق با رزوه استاندارد و مناسب نوع بوتانی توسط فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان برای مشتریان گرامی عرضه می گردد.

شیر کپسول گاز بوتان

شیر گاز بوتان با بدنه برنجی و ضد زنگ مناسب برای تمامی کپسول ها می باشد. کپسول ها در مدل های مختلف و برای انواع سوخت تولید می‌ شود. کپسول گاز بوتان اصطلاحی است که به مواد شیمیایی در حالت گازی می گویند. که تحت فشار ذخیره می شوند. گازهای کپسولی محصولاتی مانند پروپان، بوتان یا مخلوطی از آن هستند.

این محصول با توجه به سوپاپ اطمینان که بر روی آن تعبیه شده است در صورتی که بیشتر از مقدار مجاز از گاز پر شود مقدار گاز اضافه را خارج میکند.

شیر کپسول گاز

شیر کپسول

شیر کپسول بوتان ایرانی در رده بهترین شیر کپسول در بازار ایران می باشد. فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان توزیع کننده شیر کپسول ایرانی اکسیژن در ایران می باشد .شیر کپسول بعنوان محافظ و واسطی بین فشار داخل کپسول و مصرف کننده می باشد. که مصرف کننده را قادر می سازد که فشار و محتویات داخل کپسول اعم از گاز یا مایع فشرده شد درون مخزن را به میزان مورد نیاز جهت مصرف از داخل کپسول خارج نماید. شیر کپسول همیشه بر روی سیلندر قرار می گیرد تا جهت باز و بست کردن همچنین جهت خارج کردن گاز درون کپسول استفاده شود شیر کپسول در سیلندر هایی که حاوی گاز اکسیژن برای مصرف پزشکی و همچنین در صنعت برای جوشکاری مورد استفاده قرار میگیرد . شیر کپسول ایرانی نسبت به سایر برندها از قیمت بهتری برخوردار می باشد.

قیمت شیر کپسول گاز بوتان

قیمت شیر کپسول بوتان

این محصول با قیمت کاملا مناسب و با کیفیت بالا دلیلی اصلی انتخاب اکثر فروشگاه ها و مصرف کنندگان می باشد. در همین راستا فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان در حال فعالیت می باشند. برای خرید یا استعلام قیمت محصول می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر لوازم هوابرش آشنا شوید.