نافی شیر کپسول

دسته بندی : لوازم هوابرش

نافی شیر کپسول محصولی می باشد که شفت شیر کپسول بر روی آن قرار می گیرد. این محصول که داخل شیر قرار می گیرد بسیار پر کاربرد و پر مصرف می باشد. این وسیله در تمامی شیرهای کپسول در مدلهای مختلف از جمله استیلن، چینی، و ایرانی می باشند. و با هم متفاوت هستند.

  • نوع: نافی شیر
  • گاز: اکسیژن
  • جنس: برنجی، استیل
  • کاربرد: ارتباط درونی شیر جهت باز و بست کردن گاز

در این صفحه می خوانید:

نافی شیر کپسول

وقتی شما مشتریان گرامی فلکه کپسول را می بندید نافی شیر به پایین حرکت کرده و محفظه خروجی گاز را می بندید. از این وسیله در شیر کپسول های ایرانی و چینی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل توجه این است که بدانید شفت شیر همان نافی شیر کپسول می باشد. که با نام شفت شیر هم در بازار شناخته می شود.

شفت با فشاری که از طرف فلکه کپسول به خود می بیند فشار را به نافی وارد می کند. و باعث بسته شدن محفظه فشار گاز می شود. این وسیله از جنس برنجی و استیل تولید می شود، و از کیفیت بالایی برخوردار است.

انواع نافی شیر

این وسیله دارای 4 گوش، 2 گوش و چاکدار و قابل نصب بر روی شیر می باشد. یکی دیگر از محصولاتی که بسیار نسبت به بقیه بیشتر خرید می شود، شفت استیلن می باشد که نسبت به بقیه متفاوت و قیمت خرید بیشتری را به دنبال دارد. این محصولات همانطور که ذکر شد از جنس برنجی و استیل با توجه به استاندارهای شیر از طول مناسب تولید می گردد. و تفاوت در شیرها با توجه به جنس محصول و نوع فلکه است.

فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان تا حد امکان شما را با محصول ذکر شده آشنا نمود. و در همین زمینه برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشند. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر لوازم هوابرش آشنا شوید.