پالت کپسول اکسیژن

دسته بندی : کپسول

پالت کپسول اکسیژن در بیمارستان ها و صنایع جوشکاری مصرف بالای اکسیژن باعث خواهد شد. که مشتریان جهت استفاده از پالت بهره خواهند برد. این محصول باعث خواهد شد که از شارژ زیاد سیلندر ها و جابجایی سخت جلوگیری به عمل آورد.

پالت کپسول اکسیژن

استفاده از این محصول منجرب استفاده آسان تر خواهد بود. در زمان شارژ جابجایی پالت توسط لیفتراک انجام خواهد شد و این موضوع عنوان خواهد شد که سیلندر های شما در پالت باز نشده و به همان صورت مجددا شارژ و تحویل مشتری خواهد شد.

خرید پالت کپسول اکسیژن

گاهی اوقات در محیط های طبی و صنعتی شرایط به گونه ای است که مصرف گاز اکسیژن زیاد است و نیازبه تغذیه مرتب می باشد. در چنین مواقعی پک به میزان کاربرد. تعدادی از کپسول های گاز اکسیژن را در محفظه ای به نام پالت کپسول اکسیژن می چینند. و پالت کپسول را به محل مصرف منتقل می کنند. به این ترتیب ذخیره گاز کافی برای تغذیه آن قسمت به راحتی فراهم می شود.

رنگ پالت کپسول اکسیژن

طبق استانداردهای بین المللی رنگ هر سیلندر با توجه به گاز داخل آن انتخاب می شود. نوع رنگ کاربردی از لحاظ مقاومت و یکنواختی بسیار مهم است. رنگ باید دارای طبیعتی پایدار و استحکام کافی برای این منظور باشد بهتر است رنگ این محصول هم بهتر است رنگ کپسول های گاز اکسیژن باشد با این حال بیشترین رنگ مورد استفاده آبی است.

توسعه صنعت ایرانیان فروشنده. پالت کپسول به چهارچوب آهنی گفته می شود. که طبق استاندارد ها برای استفاده و شارژ یکپارچه از تعداد زیادی کپسول مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پالت کپسول در تعداد های مشخص و سفارشی از سوی مشتری ساخته خواهد شد با کمترین قیمت ارائه می دهند.

فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان دارای انواع مختلفی از جمله این محصولات نازل تورچ پلاسما PT60 را ارائه می دهد.