پالت کپسول 9 تایی

دسته بندی : کپسول

پالت کپسول 9 تایی از چهار چوبی باکس مانند که جهت سهولت و تسریع کار برای جا به جایی و استفاده از سیلندرهای گازی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پالت کپسول 9 تایی از ناودانی 8-10، نبشی 6 و لوله استیل است. طول پالت 75 سانتی متر و عرض پالت 75 سانتی متر می باشد. ارتفاع پالت 170 سانتی متر و وزن آن 600 کیلوگرم است. با رنگ مورد نظر مشتری قابل ذکر است که پالت ها حمل و نقل سیلندرها را در محیط های بزرگ بسیار آسان می سازد. با فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان همراه باشد تا اطلاعات کافی را از این محصول کسب نمایید.

پالت کپسول 9 تایی

یکی از کاربرد پالت کپسول به دلیل استفاده همزمان از چند سیلندر در پالت ها و رک های کپسول کاهش فشار با آهستگی صورت می گیرد و گاز درون کپسول های دیگر فشار گازی را متعادل میکند. همچنین حمل و نقل آنها راحت تر و سریعتر و پر کردن پالت های سیلندر سریعتر صورت میگیرد.

به دلیل داشتن خروجی ها و منفیلدهای مجزا در یک پالت امکان استفاده همزمان چند دستگاه از پالت امکان پذیر می باشد بنابراین نیازی نیست به ازای هر دستگاه سیلندر مجزا داشته باشیم. محل استفاده پالت کپسول (باندل) بیشتر در کارخانه ها و یا بیمارستان که به گاز اکسیژن جهت استفاده به صورت دائم نیازمند هستند.

پالت 9 تایی

مزایای پالت کپسول

  • طول عمر و قدرت بالا
  • قوطی و نبشی های آهنی ضخیم
  • جلوگیری از اتلاف زمان
  • کاربرد راحت در خروجی
  • عدم ضرورت عوض کردن مداوم کپسول
  • شارژ سریع و راحت تمام کپسول های گاز به صورت یکجا

پالت

پالت ها در مدل های متنوع و بنا بر سلیقه و نیاز مصرف کنندگان تولید و آماده می گردد. بنابراین با توجه به نیاز مصرف کنندگان از لحاظ تعداد کپسول، نوع کپسول و گاز مربوط، حجم کپسول و سایز طولی و عرضی سیلندر نقشه مربوطه طراحی و بعد از نصب قطعات مربوطه و جوشکاری لازم پالت آماده تحویل می گردد. یکی دیگر از مزایای استفاده از پالت کپسول سهولت شارژ ، هزینه پایین تر ، بازدهی خروجی بالاتر و …… برای مصرف کنندگان می باشد.

فروشگاه توسعه صنعت تا حد امکان شما را با پالت کپسول آشنا نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر کپسول آشنا شوید.

پالت 9 تایی
پالت ها علاوه بر سایز 9 تایی دارای چه سایزبندی های دیگر می باشد؟

6 عددی کپسول، پالت 12 عددی کپسول، پالت 3 عددی کپسول، پالت 18 عددی کپسول، پالت 24 عددی کپسول

پالت ها عموما برای کپسول های چند لیتری تولید می گردد؟

عموما برای کپسول های 40 لیتری و کپسول 50 لیتری ساخته و پرداخته می شود.