کپسول آلومینیومی 10 لیتری

دسته بندی : کپسول

کپسول آلومینیومی 10 لیتری به دلیل بدنه ای از جنس آلومینیوم ، دارای وزن بسیار سبکی نسبت به کپسول های فولادی می‌ باشند. به همین دلیل مورد توجه بسیاری از کاربران در زمینه های پزشکی ، صنعتی و آزمایشگاهی قرار گرفته است. کپسول اکسیژن آلومینیومی 10 لیتری نیز یکی از انواع کپسول اکسیژن می باشد که در اکسیژن درمانی مورد استفاده بیماران قرار می گیرد.

سیلندر آلومینیومی 10 لیتری

کپسول آلومینیومی دارای ویژگی های زیادی می باشد که شامل مواردی همچون :

  • یک دسته ی پلاستیکی برای حمل و جا به جایی راحت آن
  • وزنی معادل 9/3 کیلوگرم
  • ارتفاع بدنه ی آن 905 میلی متر
  • دارای یک شیر استاندارد QF2 برای قطع و وصل جریان اکسیژن موجود در کپسول می باشد
  • تست فشار آن 250 بار و فشاری که می تواند تحمل کند 150 بار است
  • این کپسول با کاربرد ها و کیفیت بالایی که دارد دارنده ی تاییدیه ی استاندارد ایران می باشد و از کپسول اکسیژن برای تنفس بیماران مبتلا به اختلالات تنفسی و ورزشکارانی که در ارتفاع بالا هستند مورد استفاده قرار می گیرد.
کپسول آلومینیومی

مدلهای کپسول آلومینیومی

  • آلومینیومی 10 لیتری اکسیژن
  • کپسول 10 لیتری CO2

کپسول اکسیژن 10 همانند کپسول اکسیژن فولادی مشابه آن به صورت کپسول اکسیژن همراه و کپسول اکسیژن خانگی قابل استفاده خواهد بود. بدنه این کپسول اکسیژن از آلیاژ آلومینیوم تولید می گردد. و دارای یک شیر آلومینیومی و دسته ای پلاستیکی برای محافظت از شیر در برابر ضربات احتمالی می باشد.

این محصول آلومینیومی به دلیل اینکه نسبت به کپسول اکسیژن فولادی مشابه سبک تر است کاربرد آن در بیرون از منزل و در طول سفر پر رنگ تر خواهد بود. با این وجود به دلیل سبک بودن و امکان جابه جایی آسان و از طرفی دارا بودن آلیاژی مستحکم و مقاوم به خوردگی استفاده از آن در منزل نیز مفید می باشد. و به راحتی با استفاده از ترالی های مخصوص به خود حمل و جابه جا می گردد.

کپسول 10 لیتری

نکات ایمنی در کپسول 10 لیتری

  1. شیر سیلندرهای حاوی گاز در صورت عدم استفاده از سیلندر نباید باز بماند.
  2. در زمان حمل و نقل سیلندرهای صنعتی از وارد شدن ضربه به بدنه و شیر سیلندر جلوگیری شود.
  3. در صورت ایجاد ترک یا شکاف در سیلندر های صنعتی، جهت رعایت موارد ایمنی از تعمیر و جوشکاری سیلندر خودداری گردد.

فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین ما در این مقاله شما را با محصولات دیگر کپسول آشنا می کنیم.