شیلنگ تک باد

دسته بندی : لوازم هوابرش

شیلنگ باد یک مسیر حرکت است که به رنگ آبی یا سبز بوده و از سایز 8 ساخته شده است. این محصول عموما برای مکان هایی که نیاز به انتقال باد دارند استفاده میشود. شیلنگ تک باد را می توان به تنهایی در کپسول اکسیژن ، کمپرسور باد و امثال این موارد مورد استفاده قرار داد. حلقه های این محصول به صورت 100 متری وارد کشور میشود.

در این صفحه می خوانید:

شیلنگ تک باد

محصول فوق توسط کشورهای بسیاری تولید میشود که برخی از آنان وارد ایران میشود که از جمله می توان به چین ، مالزی ، آلمان ، ترکیه و کره اشاره نمود. ولی میزان محصول چینی نسبت به سایرین می توان گفت بیشتر است.

باد یا همان اکسیژن از استاندارد رنگ آبی برخوردار است. از سوی دیگر کانکشن هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است سایز 8 می باشد که شیلنگ فوق نیز از این سایز پیروی می کند.

ما همواره محصولات زیادی را معرفی می کنیم. محصول فوق در شیلنگ دوقلو نیز استفاده شده است که در اینجا به صورت جدا به فروش میرسد.

شلنگ تک آبی باد یا اکسیژن

توسعه صنعت ایرانیان در تلاش است که بتواند محصولات تمامی برندها را در فروشگاه خود موجود نماید تا مشتریان بتوانند مقایسات لازم را داشته باشند.

تفاوت محصولات شیلنگ را می توان در برخی از موارد همچون لیست زیر مشاهده نمود :

  • میزان تحمل فشار
  • وجود نخ درون شیلنگ
  • میزان ضخامت لاستیک
  • درصد خم شدگی
  • استفاده در گرما و سرما

استفاده از محصول در زمستان و تابستان از دلایلی است که شیلنگ های آلمانی توانسته است فروش خوبی را برای خود رقم بزنند.

این مجموعه توانسته است دستگاه ها گرفته تا قطعات ریز و درشت در عرصه جوش و برش را عرضه نماید که از جمله این قطعات می توان به مهره هوا اشاره نمود را موجود و در اختیار مشتریان قرار بدهد.