پالت کپسول 16 تایی

دسته بندی : کپسول

پالت کپسول 16 تایی از 16 عدد کپسول استفاده می شود. که بطور سری بهم متصل شده اند. در پالت کپسول 16 تایی با کم شدن فشار یک سیلندر، کپسولهای دیگر کمبود فشار را جبران کرده و فشار ثابتی را به خروجی پالت کپسول می دهند.

پالت کپسول 16 تایی

پالت کپسول عبارت است. از چهار چوبی باکس مانند که جهت سهولت و تسریع کار برای جا به جایی و استفاده. از سیلندرهای گازی به کار گرفته. می شود. جنس پالت کپسول 16 عددی: ناودانی 10-8، نبشی 6 و لوله استیل است. طول پالت 144 سانتیمتر عرض پالت 76 سانتیمتر است. و ارتفاع پالت 137 سانتیمتر و وزن 790 کیلوگرم می باشد. با رنگ مورد نظر مشتری. قابل ذکر است که پالت ها حمل و نقل سیلندر ها را در محیط های بزرگ بسیار آسان می سازد.

مزایای پالت کپسول 16تایی

  • امکان بهره گیری از تعداد زیاد بالن گاز برای مصارف بالا
  • استفاده بهینه از زمان و جلوگیری از اتلاف وقت
  • امکان جابجایی آسان و حمل و نقل سریع

کاربرد پالت کپسول 16 تایی

این محصول از چیدمان با توجه به نیاز مشتری قابلیت بهره بداری است. در برخی از شرایط به صورت مستطیل و گاهی اوقات با توجه به نیاز مشتری به صورت خطی قابل استفاده است.
کاربرد پالت برای کارخانه یا بیمارستان هایی است که نیاز به اکسیژن زیاد جهت استفاده در طولانی مدت را دارند. این محصول شرایط زیر را برآورده می نماید.

مشخصات پالت کپسول 16تایی

  • جنس پالت کپسول 16تایی : نبشی 60 در 60 میلیمتر
  • فشار کاری پالت سیلندر 16 تایی: 200 بار
  • فشار تست پالت سیلندر 16 تایی: 300 بار
  • حمل پالت سیلندر 16 تایی: لیفتراک و جرثقیل

برای ساخت پالت کپسول 16 تایی از 16 عدد سیلندر استفاده می شود. که بطور سری بهم متصل شده اند. در پالت سیلندر 16 تایی با کم شدن فشار یک سیلندر، سیلندر های دیگر کمبود فشار را جبران کرده و فشار ثابتی را به خروجی پالت سیلندر می دهند.

شما می توانید پالت کپسول 16تایی را در فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان خریداری نمایید این فروشگاه دارای انواع مختلفی از پالت است که از جمله آن ها پالت کپسول اکسیژن ارائه می دهد.